مقالات

معرفی بهترین برندهای لاستیک بابکت

قیمت لاستیک بابکت

لاستیک بابکت جزو بهترین لاستیک‌هایی محسوب می‌شود که برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین تولید شده است. لاستیک بابکت در کنار مقاومت و طول عمر بالا از کیفیت بی نظیری برخوردار است که دلیل آن تولید با آخرین استانداردهای روز جهانی و مواد اولیه مرغوب است؛ همچنین لاستیک‌ بابکت به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخودار است که موجب محبوبیت دو چندان آن شده است. این نوع لاستیک‌ها برای شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب، خشکشویی یا زمستانی ساخته شده‌اند. در ساختمان لاستیک بابکت از موادی استفاده شده که در عین دیر فرسوده شدن از کارایی و بازدهی بالایی برخوردار است. لاستیک‌های بابکت توسط برندهای مختلف تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارنددر این مقاله از سری مقالات سایت تایرز ۳۶۰ قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص برترین برندهای لاستیک بابکت در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین برندهای لاستیک بابکت

لاستیک بابکت یکی از مهم‌ترین اجزای مینی لودر به حساب می‌آید که با توجه به محیط و شرایط کاری، نوع استفاده از دستگاه، قدرت و استحکام لاستیک و از همه مهم‌تر گل لاستیک بسیار اهمیت دارد. اهمیت لاستیک‌های بابکت سبب شده تا برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید انواع لاستیک بابکت با سایزهای مختلف کنند. از جمله برندهای معروف تولیدکننده لاستیک بابکت عبارتند از:

لاستیک بابکت اوزکا

سفارش لاستیک بابکت

لاستیک بابکت اوزکا یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک بابکت برای مینی لودر، ماشین‌های سنگین راهسازی و کشاورزی در سطح جهانی است. لاستیک‌های تولیدی برند بابکت اوزکا تایرهایی با ‌کیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا و مرغو‌ب‌ترین مواد تولید می‌کنند. استفاده از لاستیک بابکت با طرح گل باقلوایی در کشور ما نیز بسیار محبوب بوده و بیشترین مصرف را دارد. از خصوصیات لاستیک‌های این برند می‌توان به مواردی همچون:

بیشتر بخوانید: معرفی لاستیک بابکت

  • ماندگاری و عمر زیاد
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی
  • از حداکثر کشش برخوردار است.
  • محافظت از دیواره‌ها را افزایش می‌دهد.
  • برخورداری از آج عمیق
  • قادر به تحمل فشار در خدمات سنگین هستند.

لاستیک بابکت برند البرز

لاستیک بابکت البرز که با نام قدیم کیان تایر نیز شناخته می‌شود از سال ۱۳۳۷ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مختلف لاستیک و تایر برای ماشین‌های سنگین راهسازی و کشاورزی، تراکتور، مینی لودر و… آغاز کرد. این برند تولیدی در ایران بسیار شناخته شده است و ویژگی‌های آن به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره‌ی لاستیک بابکتی و خرید آن
 

  • آج لاستیک بابکت البرز کیفیت بسیار بالایی دارد که موجب تحمل قدرت و فشار می‌شود.
  • گل بیرونی لاستیک‌های برند البرز عملکرد خوبی دارد.
  • دیواره لاستیک بابکت برند البرز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
  • لاستیک‌های برند البرز بهترین انتخاب برای جاده‌های آسفالت، خاکی و معدنی هستند.
  • قیمت لاستیک‌های بابکت این برند در مقایسه با کیفیت بی نظیری که دارد مقرون به صرفه است.

لاستیک بابکت برند سامسون

خرید لاستیک بابکت

در سال ۱۹۸۷ شرکت چینی تایرسازی ادونس که با نام سامسون نیز شناخته می‌شود با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا شروع به تولید لاستیک بابکت در حوزه صنعتی، راهسازی و کشاورزی کرد. این برند همچنین لاستیک‌های سنگین، کامیون، راهسازی و معدن، لیفتراک، تراکتور و کمپاین نیز تولید می‌کند. لاستیک‌های تولید شده از برند سامسون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش قابل قبولی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لاستیک بابکت لودر از نخستین لاستیک‌های  وارداتی این برند به ایران محسوب می‌شود.

لاستیک بابکت برند آرمور

برند چینی آرمور یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده لاستیک بابکت راه سازی، لودر، بیل مکانیکی و… محسوب می‌شود.لاستیک بابکت برند آرمور به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد بسیار محبوب است. لاستیک‌های بابکت برند آرمور در ایرلند با نام لاستیک گل چکشی شناخته می‌شوند که دارای سایزهای متفاوتی هستند.

بیشتر بخوانید: خرید لاستیک بابکت

لاستیک بابکت برند هونور

هونور یک شرکت چینی است که در زمینه تولید انواع تایر و لاستیک بابکت فعالیت می‌کند. لاستیک‌های بابکت تولیدی این برند برای ماشین‌های آلات سنگین همچون مینی لودر، لودر، لیفتراک، تراکتور، کمپاین و… قابل نصب و استفاده است.

لاستیک بابکت برند تراینگل

شرکت لاستیک سازی تراینگل از سال ۱۹۷۶ شروع به فعالیت کرد و هم اکنون نیز یکی از با کیفیت‌ترین لاستیک‌ها از جمله لاستیک بابکت را تولید می‌کند. شرکت چینی تراینگل بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در زمینه راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری تولید و به بازار عرضه می‌کند.

لاستیک بابکت برند تیرون

برند لاستیک سازی تیرون یکی از برندهای معروف لاستیک سازی در کره است که انواع لاستیک بابکت را تولید می‌کند. از لاستیک‌های بابکت تولید شده از این برند می‌توان در صنعت ساختمان و خاکبرداری، کشاورزی، ماشین‌های سنگین راهسازی و…. استفاده کرد. لاستیک بابکت ساخته شده توسط برند تیرون دارای ساختار نخی بوده و از طراحی و استاندارد بالایی برخودار است که موجب افزایش کارایی و عملکرد لاستیک می‌شود.

لاستیک بابکت برند توپر

لاستیک بابکت برند توپر از تولیدات کشور کره جنوبی محسوب می‌شود که تا کنون توانسته با تولید انواع تایر به خصوص لاستیک بابکت با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب بازار رقابت را به دست بگیرد. لاستیک‌های تولیدی این برند چنان با کیفیت است که در برابر پارگی و هر نوع آسیبی مقاوم هستند. لاستیک توپر بابکت برای انواع مینی لودر و ماشین‌های صنعتی قابل و نصب و اجرا است و موجب افزایش راندمان کاری این گروه از وسایل نقلیه خواهد شد.

سخن پایانی

لاستیک بابکت در بین ماشین آلات سنگین و راهسازی دنیای متفاوتی دارد؛ به طوری که می‌توان گفت لاستیک‌های بابکت بسیار گوناگون و متفاوت هستند و تنوع زیادی نیز دارند؛ از همین رو ممکن است در خرید لاستیک بابکت از برندهای مختلف دچار سردرگمی شوید. ما در مجموعه تایزر۳۶۰ به شما کمک می‌کنیم تا بهترین لاستیک را با قیمتی مناسب خریداری کنید؛ همچنین شما می‌توانید بدون اینکه که وقتتان را هدر دهید از طریق سایت تایزر ۳۶۰ انواع لاستیک‌های خودروهای سواری سبک و سنگین، سوکت و سیم کشی و خرید لاستیک بابکت … را به صورت آنلاین خریداری کنید.

مقالات مرتبط:
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *